INFORMACE

aloe.info@email.cz
 

Aloe Vera Barbadensis Miller - nejkvalitnější druh Aloe Vera

 

3 kroky pro změnu

Náš dietní program ve 3 krocích

Krok 1 – kontrola kyselin
Na začátku diety má velký význam hladina kyselin v těle, protože příliš vysoký obsah kyselin a kapaliny v těle vede ke špatné látkové výměně a nízké úrovni spalování. Z tohoto důvodu je třeba provádět orientační test moči na pH pomocí pH testovacích proužků a tím zjistit hodnotu kyselosti. Ta by se měla pohybovat v rozmezí 6,8 až 7,4. K ustálení této hodnoty použijeme náš vynikající produkt ProBalance s minerály, jako jsou hořčík, sodík, vápník a draslík.

Jakmile je toho dosaženo, můžeme začít s dietou.
Krok 2 – spalování tuků
Jádrem problému je naše strava a problémem naší stravy je vysoký obsah sacharidů. Nehladovíme, protože si bez námahy můžeme obstarat všechny potraviny a protože neprožíváme hlad, nespotřebovává naše tělo nikdy zdroje vytvořené ve formě tukových buněk. Vysoký obsah sacharidů v potravě přispívá k tomu, že tělo dostává veškerou energii, kterou potřebujeme pro náš obvyklý všední den, ve kterém je ale tělesná práce výjimkou. To znamená, že všechna jídla s obsahem tuku jsou pro nás škodlivá, protože tuk je ihned ukládán. Vlastním problémem jsou sacharidy. Ty jsou naším zdrojem energie a palivem těla, takže musíme ovlivnit právě tento pramen, abychom nasměrovali tělo na jiný kurz.
Další produkt, který potřebujeme pro naši dietu, je FiguAktiv - dietní instantní
nápoj v prášku, pečlivě sestavený potravinový doplněk, který dodá Vašemu tělu kompletní sestavu vitamínů a proteinů pro každý den. Tento produkt je tou pravou pomocí, kterou tolik potřebujeme.
Zdrojem energie se tak stává naše tuková zásoba. Tělo tudíž nabere kurz na změnu a začne k naší radosti se spalováním zásoby tuku.

Které ovoce a která zelenina jsou důležité v druhém kroku:
- jablka, aby se udržovala střevní mikroflóra
- banány, když se ohlásí chuť na jídlo a nebo když poklesne hladina krevního
  cukru,takže se člověk začne třást. Banány se výborně hodí právě k utišení tohoto    nutkání, proto je také se stejným cílem jedí diabetici.
- červená paprika jedna denně, která se jí jednoduše umytá a syrová. Paprika zvyšuje   spalování a trávení a je proto dobrým doplňkem k FiguAktiv-čaj.

Krok 3 – udržovací fáze
Tato fáze stravování musí trvat nejméně stejně tolik nebo více dnů než je počet, po který trvala druhá fáze spalování tuku. Tak si může tělo po nějakou dobu brát jiné živiny, a jestliže je tato fáze překonaná, je spalování tuků opět pro tělo novinkou, a váha se znovu začne snižovat. Pro udržovací fázi jsou doporučeny potraviny ze čtyř nejspodnějších stupňů potravinové pyramidy od Waltera Willerta, která obsahuje následující složky.

Příklady stravy:
Dobré potraviny: olivový, řepkový a jiné rostlinné oleje, zelenina, ovoce, oves, žito a špalda - druh rozpadavé pšenice (považována za zdravější alternativu výživy, s vyšším podílem minerálních látek a bílkovin).
Střední: maso, zejména hovězí, ryba a drůbež, vajíčka a jiné potraviny bez většího množství tuku a sacharidů, mléčné výrobky od lehčího konce stupnice tučnosti.

Směrnice pro ztrátu váhy:
1. krok - regulovat kyseliny
2. krok - spalovat tuky
3. krok - stabilizovat tělo

Kyseliny musí být regulovány důsledně. Následně si sami určete rychlost Vašeho úbytku váhy, a to tím, že podle chuti a nálady střídáte krok 2 a krok 3. Již jsou známy případy, kdy úbytek hmotnosti činil během několika měsíců až desítky kilogramů.

A to přece stojí za to!
Zdroj:
MUDr. Tomáš Kampe,
Libor Jirků

FIGUAKTIV

Vytvořeno 13.12.2008 16:55:15 | Poslední změna 13.12.2008 16:56:22